lørdag 4. oktober 2014

Gratulerer som skribent..

 En liten oppmuntring til deg som ønsker å bli skribent...

Gratulerer som skribent, Roy Werner!
Vivian Songe

Vivian Songe vivian@blimagasinjournalist.no via mail20.atl111.rsgsv.net

17. sep
Kjære skribent,

Ja, for nå kan du snart begynne å kalle deg det, ikke sant? Slike transformasjonsøyeblikk er magiske. MAGISKE!

Øyeblikkene når du begynner å kjenne at så sannelig, dette nye her, det kryper innunder huden din. Det begynner å bli en del av deg.

Du begynner faktisk å se på deg selv som ... noe annet enn før. Noe bedre, kanskje. Noe du har drømt om. Noe du snart kan tro på fullt og helt.

Gratulerer med å ha kommet så langt! Det er ikke noen selvfølge.

Hver gang vi transformerer oss selv ørlite grann og tilegner oss egenskaper vi ikke hadde før, så gjøres det en kjempejobb inne i hjernebarken.

Jeg pleier å se for meg et helt snekkerteam der inne (selvsagt helt tilfeldig at jeg valgte snekkere) som styrer rundt med planker, stiger, hammere, spikere, skrutrekkere, målebånd og - ok, snekkerbelte.

Ved siden av dem på hjernestien står en truck parkert med et stort, hvitt metallskilt der det står: "Prosjekt Vivian utvider horisonten sin".

Bink, bank, bonk. For en deilig indre oppussing!

Dette var i grunnen alt jeg ville si mens du venter på det siste insidertipset jeg har lovet deg. Den kommer om et par dager: 5 hemmeligheter for å få JA fra redaktøren.

Disse tipsene er helt essensielle for å kunne smyge seg på lette føtter inn i bransjen, så dette anbefaler jeg at du får med deg! Vi høres da ;D

Vivian

You can do it too!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg