lørdag 27. september 2014

Bli magasinjournalist / Vivian Songe (Bekreftelse påmelding)

Det å bli magasinjournalist krever en hel del fantasi..Her vil jeg legge ut alle mine mottatte  brev fra Vivian Songe om det å bli magasinjournalist..
Dette er det første brevet som bekrefter påmeldingen..
Det neste brev er en velkomst-hilsen, og om hvordan hun solgte sin første artikkel til ELLE

Vivian Songe vivian@blimagasinjournalist.no via mail5.mcsignup.com

6. sep.

til meg
Hei Roy Werner!

Så gøy at du er med! Innen en times tid vil du motta en velkomstmail pluss det første tipset i denne serien, som lærer deg å skrive og selge magasinartikler.

Dette skal bli gøy ;D

Vivian

Ps. Husk å sjekke spam-mappa om du ikke mottar flere mail innen en time!

Dette er infoen du la inn:

Fornavn: Roy Werner
Etternavn:
Epost: roywernerkarlsen@gmail.com

Hvis du vil stoppe å motta mine e-mails:
Meld deg av her (link i brevet)
Du kan også kontakte meg på:
vivian@blimagasinjournalist.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Populære innlegg